torsdag den 8. marts 2012

Yeiii yeii!!!

Har Rundet 100 Side Visninger..!! Er Det ikke Bare Meget?? Joh vildt.. I know..

Sorry jeg laver rimeligt mange indlæg idag.. Men skal nok prøve at stoppe..

Og lidt om hvad jeg har lavet idag..!! ;i

Jeg har været i skole.. Normal skoledag.. min lærer havde fødselsdag (Tillykke).. Min bedste lærer.. Men vi havde ham desværre ikke idag D:
Men vi skal have ham hele dagen imorgen, fordi vi skal have "Natur Fags Maraton" inde et sted som jeg ikke siger, men ik på skolen.. måske tager jeg lidt billeder og lægger ind.. (Hvis vi må..) Natur Fags Maraton er  noget halløj, i n/t.. (Biologi, geografi og fysik.. jeg tror nok det er de fag.. men i hvert fald noget med natur og lande og så noget..) Hvor der er forskellige opgaver vi skulle løse/ lave og så skal vi ind og konkurrere(staves) mod andre skoler.. Hep på os!! (Tihi) For vi vinder.. Men den gruppe jeg var i, skulle vi bygge en monstertruck som kunne kører med 6 terninger, som vendte med 6'erne op ad.. de må så helst ikke vælte når den så kører ned af en rampe med forhindringer.. Håber det lykkes.. Men skal nok skrive mere i morgen.. Ses Do..!! 

Anne :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar